iPhone 12 mini baterijos keitimas ir kitos remonto kainos

Apple remontas reikalauja ypatingų žinių ir specialių įgūdžių. Mūsų servisas specializuojasi Apple įrenginių remonte – nuo iPhone 12 mini baterijos keitimo iki sudėtingų plokštės darbų. Pasitikėkite patirtimi – jūsų Apple įrenginys saugiose rankose.

iPhone 12 mini

iPhone 12 mini - Baterijos keitimas

  • iPhone 12 mini – Baterijos keitimas (aukštos kokybės analogas) – 50 €
  • iPhone 12 mini – Baterijos keitimas (originalas) – 95 €
  • iPhone 12 mini – Ekrano keitimas (Originalus, atnaujintas) – 170 €
  • iPhone 12 mini – Ekrano keitimas (Neoriginalus, aukščiausios kokybės) – 110 €
  • iPhone 12 mini – Ekrano keitimas (Neoriginalus, ekonomiškiausias variantas) – 85 €
  • iPhone 12 mini – stiklo keitimas (Esamo ekrano atnaujinimas) – 130 €
  • iPhone 12 mini – galinio dangtelio keitimas (aukštos kokybės analogas) – 120 €
  • iPhone 12 mini – korpuso keitimas (aukštos kokybės analogas) – 150 €
  • iPhone 12 mini – krovimo lizdo keitimas – 50 €
  • iPhone 12 mini – krovimo lizdo taisymas – 20 €
  • iPhone 12 mini – Galinės kameros keitimas (Originali išimta iš įrenginio)- 130 €
  • iPhone 12 mini – Priekinės kameros keitimas (Originali išimta iš įrenginio)- 65 €
  • iPhone 12 mini – Galinės kameros stikliuko keitimas – 25 €
  • iPhone 12 mini – Galinės kameros visų stikliukų keitimas – 30 €
  • iPhone 12 mini – apatinio garsiakalbio keitimas – 50 €
  • iPhone 12 mini – viršutinio (ausinės) garsiakalbio keitimas – 60 €
  • iPhone 12 mini – Dregmės šalinimas (garantija netaikoma) – 30 €
  • iPhone 12 mini – iOS perrašymas – 30 €
  • iPhone 12 mini – iOS atnaujinimas – 20 €
  • Taisant telefoną, pirminė techninė patikra atliekama nemokamai
  • Pirminės techninės patikros mokestis taikomas atsisakius tęsti remonto darbus – 15 €
  • Tikslią taisymo kainą ir laiką pateiksime po techniko patikros
  • Taisymo darbai iki 40 € atliekami be atskiro suderinimo
  • Išsisaugokite įrenginyje esančius duomenis – dėl jų saugumo neatsakome
  • Kai kurios darbus galime atlikti skubos tvarka.
  • Remonto trukmė 1 val.
  • Būtina išankstinė registracija.
  • Paslaugos kaina: 10 €

1. Garantijos galiojimas

Perduodamas įrenginį taisyti į servisą, klientas supranta ir sutinka, kad bet kokia gamintojo suteikta garantija nebegalios.

2. Garantinio remonto sąlygos

Visiems atliktiems remonto darbams suteikiama 3 mėnesių garantija.
Garantinis remontas apima nemokamą įrenginio techninę apžiūrą bei gedimų šalinimą, nurodytą garantiniame kvite. Garantija netaikoma įrenginiams, paveiktiems drėgmės, smūgių ar kitų mechaninių pažeidimų.

3. Garantijos apribojimai

Garantija negalioja, jei įrenginys buvo mechaniškai pažeistas, atidarytas kitame servise, paveiktas drėgmės, karščio ar elektros viršįtampių.

4. SIM kortelės ir duomenys

Servisas neatsako už įrenginyje paliktas SIM ar atminties korteles.
Remonto metu gali būti atkuriami gamykliniai nustatymai, todėl visi duomenys gali būti ištrinti. Klientas privalo iš anksto pasirūpinti duomenų atsargine kopija. Jei klientas pageidauja, duomenų išsaugojimas gali būti atliktas servise (ši paslauga gali būti mokama).

5. Įrenginio sugadinimas remonto metu

Jeigu taisymo metu įrenginys būtų sugadintas, servisas įsipareigoja kompensuoti žalą – pasiūlyti analogišką naudotą įrenginį arba atlyginti jo rinkos vertę.

6. Remonto terminas

Įrenginys taisomas kuo greičiau.
Jeigu reikiamų detalių laikinai nėra pas tiekėjus, servisas informuoja klientą apie remonto termino pratęsimą.

7. Nuosavybės ir duomenų teisingumas

Klientas savo parašu patvirtina, kad įrenginys yra jo nuosavybė, o pateikti duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris) yra teisingi ir gali būti naudojami informuojant apie remonto eigą.

8. Remonto kainos derinimas

Remonto darbai, kurių vertė neviršija 40 eurų, gali būti atliekami be papildomo suderinimo.
Jeigu numatoma kaina viršija 40 eurų ir nebuvo iš anksto suderinta, servisas privalo susisiekti su klientu dėl kainos patvirtinimo.

9. Įrenginio atsiėmimas

Sutaisius įrenginį, klientas informuojamas apie galimybę jį atsiimti. Atsiimant įrenginį būtina apmokėti už paslaugas.
Jeigu įrenginys neatsiimamas per 60 kalendorinių dienų, servisas jį saugo nemokamai tik šį laikotarpį, po kurio įrenginys gali būti utilizuojamas.

10. Priėmimo kvitas

Atsiimant įrenginį, būtina pateikti priėmimo kvitą.
Pametus kvitą, įrenginys grąžinamas tik kvite nurodytam asmeniui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

11. Gedimų patikra po remonto

Atsiimdamas įrenginį, klientas privalo patikrinti, ar buvo pašalinti visi užregistruoti gedimai ir ar neatsirado naujų defektų.
Pretenzijos dėl kokybės turi būti pateiktos iš karto vietoje. Jei jų nėra, klientas tai patvirtina parašu išdavimo lape.

12. Pakaitinis telefonas

Jeigu klientui buvo suteiktas pakaitinis telefonas, jis turi būti grąžintas atsiimant sutaisytą įrenginį.
Sugadinus pakaitinį telefoną, klientas privalo atlyginti taisymo išlaidas arba padengti analogiško modelio įsigijimo kaštus.
Pakaitinis telefonas suteikiamas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.

13. Papildoma informacija dėl trapios įrangos

Taisant naudotus įrenginius, ypač telefonus su įskilusiu ekranu ar nugarele, visada išlieka rizika, kad stiklas gali įtrūkti arba visiškai skilti dėl esamų mikroįtrūkimų.
Nors mūsų meistrai dirba itin atsargiai ir profesionaliai, klientas supranta šią riziką ir sutinka su galimais pasekmėmis.

Pastaba: nurodytos taisymo darbų kainos yra orientacinės ir gali keistis priklausomai nuo įrenginio būklės, gedimo sudėtingumo bei tuo metu galiojančių komponentų kainų.

Svarbu: ardant naudotus įrenginius, ypač turinčius ekrano ar nugarėlės įtrūkimų, visada egzistuoja rizika, kad šie paviršiai gali papildomai pasižeisti. Nors mūsų meistrai dirba itin atsargiai ir profesionaliai, klientas supranta šią riziką ir sutinka su galimom pasekmėm.

Kompiuterių taisykla „Dilona“ – jūsų patikimas technologijų partneris.
Jau daugiau nei 20 metų padedame klientams išspręsti įvairiausius kompiuterių ir elektronikos gedimus.

Dėkojame, kad renkatės mus!