iPhone 13 baterijos keitimas ir kitos remonto kainos
Apple remontas reikalauja ypatingų žinių ir specialių įgūdžių. Mūsų servisas specializuojasi Apple įrenginių remonte – nuo iPhone 13 baterijos keitimo iki sudėtingų plokštės darbų. Pasitikėkite patirtimi – jūsų Apple įrenginys saugiose rankose.
iPhone 13 - Baterijos keitimas
- iPhone 13 – Baterijos keitimas (aukštos kokybės analogas) – 50 €
- iPhone 13 – Baterijos keitimas (originalas) – 100 €
iPhone 13 - Ekrano keitimas / atnaujinimas
- iPhone 13 – Ekrano keitimas (Originalus, atnaujintas) – 150 €
- iPhone 13 – Ekrano keitimas (Neoriginalus, aukščiausios kokybės) – 100 €
- iPhone 13 – Ekrano keitimas (Neoriginalus, ekonomiškiausias variantas) – 80 €
- iPhone 13 – stiklo keitimas (Esamo ekrano atnaujinimas) – 130 €
iPhone 13 - Galinio dangtelio keitimas
- iPhone 13 – galinio dangtelio keitimas (aukštos kokybės analogas) – 120 €
- iPhone 13 – korpuso keitimas (aukštos kokybės analogas) – 150 €
iPhone 13 - Krovimo lizdo keitimas/taisymas
- iPhone 13 – krovimo lizdo keitimas – 50 €
- iPhone 13 – krovimo lizdo taisymas – 20 €
iPhone 13 - Kameros keitimas
- Galinės kameros keitimas iPhone 13 (Originali išimta iš įrenginio)- 70 €
- Priekinės kameros keitimas iPhone 13 (Originali išimta iš įrenginio)- 50 €
iPhone 13 - Galinės kameros stikliuko keitimas
- Apple iPhone 13 – Galinės kameros stikliuko keitimas – 25 €
- Apple iPhone 13 – Galinės kameros visų stikliukų keitimas – 30 €
iPhone 13 - Garsiakalbio keitimas
- iPhone 13 – apatinio garsiakalbio keitimas – 50 €
- iPhone 13 – viršutinio (ausinės) garsiakalbio keitimas – 60 €
iPhone 13 - Dregmės šalinimas
- iPhone 13 – Dregmės šalinimas (garantija netaikoma) – 30 €
iPhone 13 - iOS perrašymas/atnaujinimas
- iPhone 13 – iOS perrašymas – 30 €
- iPhone 13 – iOS atnaujinimas – 20 €
iPhone 13 - Pirminė techninė įrenginio patikra
- Taisant telefoną, pirminė techninė patikra atliekama nemokamai
- Pirminės techninės patikros mokestis taikomas atsisakius tęsti remonto darbus – 15 €
- Tikslią taisymo kainą ir laiką pateiksime po techniko patikros
- Taisymo darbai iki 40 € atliekami be atskiro suderinimo
- Išsisaugokite įrenginyje esančius duomenis – dėl jų saugumo neatsakome
iPhone 13 - Skubus remontas
- Kai kurios darbus galime atlikti skubos tvarka.
- Remonto trukmė 1 val.
- Būtina išankstinė registracija.
- Paslaugos kaina: 10 €
iPhone 13 - Garantija
1. Garantijos galiojimas
Perduodamas įrenginį taisyti į servisą, klientas supranta ir sutinka, kad bet kokia gamintojo suteikta garantija nebegalios.
2. Garantinio remonto sąlygos
Visiems atliktiems remonto darbams suteikiama 3 mėnesių garantija.
Garantinis remontas apima nemokamą įrenginio techninę apžiūrą bei gedimų šalinimą, nurodytą garantiniame kvite. Garantija netaikoma įrenginiams, paveiktiems drėgmės, smūgių ar kitų mechaninių pažeidimų.
3. Garantijos apribojimai
Garantija negalioja, jei įrenginys buvo mechaniškai pažeistas, atidarytas kitame servise, paveiktas drėgmės, karščio ar elektros viršįtampių.
4. SIM kortelės ir duomenys
Servisas neatsako už įrenginyje paliktas SIM ar atminties korteles.
Remonto metu gali būti atkuriami gamykliniai nustatymai, todėl visi duomenys gali būti ištrinti. Klientas privalo iš anksto pasirūpinti duomenų atsargine kopija. Jei klientas pageidauja, duomenų išsaugojimas gali būti atliktas servise (ši paslauga gali būti mokama).
5. Įrenginio sugadinimas remonto metu
Jeigu taisymo metu įrenginys būtų sugadintas, servisas įsipareigoja kompensuoti žalą – pasiūlyti analogišką naudotą įrenginį arba atlyginti jo rinkos vertę.
6. Remonto terminas
Įrenginys taisomas kuo greičiau.
Jeigu reikiamų detalių laikinai nėra pas tiekėjus, servisas informuoja klientą apie remonto termino pratęsimą.
7. Nuosavybės ir duomenų teisingumas
Klientas savo parašu patvirtina, kad įrenginys yra jo nuosavybė, o pateikti duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris) yra teisingi ir gali būti naudojami informuojant apie remonto eigą.
8. Remonto kainos derinimas
Remonto darbai, kurių vertė neviršija 40 eurų, gali būti atliekami be papildomo suderinimo.
Jeigu numatoma kaina viršija 40 eurų ir nebuvo iš anksto suderinta, servisas privalo susisiekti su klientu dėl kainos patvirtinimo.
9. Įrenginio atsiėmimas
Sutaisius įrenginį, klientas informuojamas apie galimybę jį atsiimti. Atsiimant įrenginį būtina apmokėti už paslaugas.
Jeigu įrenginys neatsiimamas per 60 kalendorinių dienų, servisas jį saugo nemokamai tik šį laikotarpį, po kurio įrenginys gali būti utilizuojamas.
10. Priėmimo kvitas
Atsiimant įrenginį, būtina pateikti priėmimo kvitą.
Pametus kvitą, įrenginys grąžinamas tik kvite nurodytam asmeniui, pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
11. Gedimų patikra po remonto
Atsiimdamas įrenginį, klientas privalo patikrinti, ar buvo pašalinti visi užregistruoti gedimai ir ar neatsirado naujų defektų.
Pretenzijos dėl kokybės turi būti pateiktos iš karto vietoje. Jei jų nėra, klientas tai patvirtina parašu išdavimo lape.
12. Pakaitinis telefonas
Jeigu klientui buvo suteiktas pakaitinis telefonas, jis turi būti grąžintas atsiimant sutaisytą įrenginį.
Sugadinus pakaitinį telefoną, klientas privalo atlyginti taisymo išlaidas arba padengti analogiško modelio įsigijimo kaštus.
Pakaitinis telefonas suteikiamas ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
13. Papildoma informacija dėl trapios įrangos
Taisant naudotus įrenginius, ypač telefonus su įskilusiu ekranu ar nugarele, visada išlieka rizika, kad stiklas gali įtrūkti arba visiškai skilti dėl esamų mikroįtrūkimų.
Nors mūsų meistrai dirba itin atsargiai ir profesionaliai, klientas supranta šią riziką ir sutinka su galimais pasekmėmis.
Pastaba: nurodytos taisymo darbų kainos yra orientacinės ir gali keistis priklausomai nuo įrenginio būklės, gedimo sudėtingumo bei tuo metu galiojančių komponentų kainų.
Svarbu: ardant naudotus įrenginius, ypač turinčius ekrano ar nugarėlės įtrūkimų, visada egzistuoja rizika, kad šie paviršiai gali papildomai pasižeisti. Nors mūsų meistrai dirba itin atsargiai ir profesionaliai, klientas supranta šią riziką ir sutinka su galimom pasekmėm.
Susisiekite
Adresas: Islandijos pl. 32, Kaunas (PLC MEGA, šalia „Senukų“)
Telefonas: +370 657 45541
El. paštas: info@dilona.lt
Darbo laikas:
I–V: 10:00–19:00
VI: 10:00–15:00
Kompiuterių taisykla „Dilona“ – jūsų patikimas technologijų partneris.
Jau daugiau nei 20 metų padedame klientams išspręsti įvairiausius kompiuterių ir elektronikos gedimus.
Dėkojame, kad renkatės mus!