Patarimai & Klausimai

Dažniausiai užduodami klientų klausimai

Būdai, kaip išvengti brangaus duomenų atkūrimo

Kurkite atsarginę failų atsarginę kopiją, kad išvengtumėte brangaus duomenų atkūrimo Kiekvienais metais daugelis asmenų ir Brisbeno verslas praranda svarbius failus dėl standžiojo disko gedimo. Šie failai yra nuotraukos, …

Read More

Geriausia antivirusinė programinė įranga, skirta „Windows“ ir „Mac“ kompiuteriams - kompiuterių remontas

Geriausia antivirusinė programinė įranga asmeniniams kompiuteriams Kompiuterių technikų perspektyva Mes išbandėme ir palyginome geriausią antivirusinę programinę įrangą kompiuteriams ir „Mac“

Read More

Duomenų atkūrimas

Įvairūs galimi duomenų atkūrimo metodai …

Read More

Dažniausiai užduodami klausimai

Garantinis aptarnavimas (sąlygos) ?

Garantija taikoma:

Visiems atliktiems darbams taikoma garantija iki 90 dienų, priklausomai nuo to kokie darbai buvo atlikti. Garantija suteikiama tiek darbams, tiek pakeistoms detalėms. Jei buvo remontuojamos detalės susidedančios iš vidinių komponentų, garantija gali būti suteikiama tik pakeistiems komponentams. Profilaktinio valymo atvejais įrenginiams, kai nereikia keisti detalių suteikiama 30-ies dienų garantija. Garantinis talonas suteikiamas atsiimant įrenginį, o garantinio aptarnavimo laikas skaičiuojamas nuo atlikto remonto pabaigos.

Garantija netaikoma:

Jei įrenginys turi mechaninių, drėgmės ar kitų pažeidimų dėl kurių negalime užtikrinti tinkamo tolimesnio veikimo. Jei buvo aptiktas įrenginio pažeidimas atsitikęs dėl vartotojo kaltės (fiziniai pažeidimai, ardymas, apliejimas). Garantija nesuteikiama programiniams įrenginių darbams. Į garantiją neįeina įrenginiuose esanti informacija (telefonų numeriai, nuotraukos, dokumentai, kita asmeninė informacija).

Prieš atiduodant bet kurį įrenginį garantiniam patikrinimui atlikti, už duomenų atsarginės kopijos pasidarymą atsako klientas. Už visą įrenginyje esančią informaciją garantinis servisas neatsako.

Įrenginio patikra garantiniam remontui atliekama nemokamai, tačiau nustačius, kad gedimas priskiriamas ne garantiniam atvejui – imamas patikros mokestis 10 Eur.

Pristatant įrenginį garantiniam remontui būtina turėti garantiją patvirtinantį dokumentą (kurį gaunate atsiimant įrenginį po remonto arba el. paštu), neturint garantinio dokumento remontuoto įrenginio garantija laikoma negaliojančia.

Pripažinus įrenginio gedimą garantiniu atveju servisas įsipareigoja sutvarkyti prieš tai remontuotą gedimą nemokamai. Atlikimo terminas priklauso nuo konkrečios situacijos, bet negali viršyti 90-ies dienų.

Po garantinio remonto įrenginiams garantija nėra pratęsiama. Garantija skaičiuojama toliau (likęs garantijos dienų likutis) nuo įrenginio pristatymo garantiniam remontui dienos.

Kokia telefono remonto kaina?

Viskas priklausys koks yra gedimas. Prieš pradedant darbus mes visada ispėjme klientą apie remonto kainą.

Ar apsimoka taisyti telefoną/kompiuterį?

Viskas prikauso nuo gedimo ir taisymo kainos. Jeigu nenorite taisyti įrenginio mes galime pasiulyti supirkimo kainą.

Ar duodate pakaitinį telefoną?

Taip.

Esu iš kito miesto, ar atsiunčiate kurjerį?

Šiuo metu galime priimti sugedusį įrenginį per paštomatą Omniva, LP Express.